اخبار

هیات والیبال استان بوشهر رتبه نخست کشوری کسب کرد

رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: در آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران این استان با کسب یک‌هزار و ۱۰۰ امتیاز موفق به ایستادن در رتبه نخست والیبال ساحلی در کشور شد.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال استان بوشهر، حسن‌ بازدرهوا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: استانِ بوشهر که طیِ سالیانِ گذشته جایگاهِ مناسبی در بخش ساحلیِ در کشور نداشته است با تلاش ها و پیگیری های مستمر و بصورت جهادی مجموعه هیات والیبال استان در این ۸ ماهه گذشته توانسته است بر بامِ ایران و بالاتر از استان های قدرتمندی که مهد والیبال ساحلی میباشند بایستد.
بازدرهوا افزود: مجموع امتیازات دریافتی جهت کسب این مقام مربوط به میزبانی ۲ دوره تور ملی دوستاره در شهرهای بوشهر و گناوه و همچنین میزبانی هفته های اول و دوم لیگ برتر در شهرستان های گناوه و دیر و حضور تیم های پیکان دیر و دریادلان گناوه در لیگ برتر ساحلی است که در اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری برگزار شد.
وی بیان کرد: بعد از استان بوشهر، استان‌های مازندران و تهران به ترتیب با ۸۹۶ و ۸۱۰ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم کسب کردند.
بازدرهوا اظهار داشت: از سال ۹۹ والیبال ساحلی استان بوشهر مسیر بسیار خوبی در پیش گرفته به نحوی که علاوه بر حضور دو نماینده استان در لیگ برتر والیبال ساحلی پیکان دیر نیز موفق به کسب رتبه پنجم در مسابقات جهانی شد.
وی افزود: در بحث زیرساختی نیز حرکت خوبی در استان آغاز شده به نحوی که شهرستان‌های مستعد استان یکی پس از دیگری در حال احداث زمین موردنیاز رشته والیبال ساحلی هستند.
بازدرهوا اظهار داشت: استان بوشهر برای والیبال سالنی نیز چشم‌انداز مناسبی طراحی و در صدد است تا با توسعه آموزش موفقیت والیبال استان را در سال‌های آینده تضمین کند.
وی یادآور شد: با توجه به رشد فزاینده والیبال ساحلی استان از رده‌های پایانی کشور به جایگاه نخست این نشان می‌دهد استان از ظرفیت لازم برای موفقیت در والیبال سالنی نیز برخوردار است.
بازدرهوا اظهار داشت: امید است با حمایت ویژه مدیران ارشد استان و تامین اعتبار مناسب زمینه برای توسعه روزافزون والیبال در سطح کشور فراهم شود.

کسب مقام اول در والیبال ساحلی

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا