منوی دسته بندی

پیام تبریک رئیس هیات والیبال استان بوشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

بر همه ما واجب است که ورزش را در تمام زمینه ها جدی بگیریم
“مقام معظم رهبری”
پیام تبریک حسن بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان بوشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
 به گزارش روابط عمومی هیات والیبال استان بوشهر، حسن بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران این استان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی استان، به ویژه کارکنان اداره کل ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش استان سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم. نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.بی شک ورزش استان بوشهر، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور استان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی گردید.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد. وموجب رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت ،ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد 
اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش،مربیان ،ورزشکاران ،داوران ،پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی استان ورزش دوست بوشهر تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت می نمایم.
  حسن بازدرهوا
رئیس هیات والیبال استان بوشهر  

یوسف نیک اختر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *