منوی دسته بندی

روند احداث زمین والیبال ساحلی در دیلم مطلوب ارزیابی شد

رئیس هیئت والیبال استان بوشهر گفت: با توجه به روند مطلوب احداث زمین والیبال ساحلی در شهرستان دیلم پیش‌بینی می‌شود با اتمام این پروژه زمینه برای توسعه این رشته پرطرفدار در بین جوانان دیلمی فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت والیبال استان بوشهر، حسن بازدرهوا در بازدید مشترک خود همراه با محمد حسین خسروانی (دبیر کمیته هیات والیبال استان بوشهر) از پروژه احداث زمین والیبال ساحلی در شهرستان دیلم اظهار داشت: توسعه زیرساخت پایه و اساس برای پیشبرد هر رشته ورزشی است که در شهرستان دیلم نیز با توجه به حضور علاقمندان به والیبال ساحلی، احداث زمین اختصاصی برای این رشته ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با اتمام این پروژه بدون شک کلاس های آموزش والیبال ساحلی ویژه بازیکنان، داوران و مربیان با کیفیت و به طور منظم برگزار و زمینه برای ارتقا سطح والیبال دیلم مهیا خواهد شد.
بازدرهوا اظهار داشت: شهرستان دیلم در شمالی ترین منطقه استان بوشهر این ظرفیت را دارا است تا مانند دیر در جنوب استان تبدیل به قطب رشته والیبال ساحلی در استان بوشهر شود.

در حاشیه این بازدید نشست هم اندیشی رئیس هیات والیبال استان با عبدالکریم خاکپور رئیس هیات والیبال شهرستان دیلم برگزار شد.
در این نشست پیرامون توسعه رشته والیبال سالنی و ساحلی در دیلم بحث و تبادل نظر انجام گرفت و در این راستا راهکارهایی نیز از سوی طرفین ارائه شد.
گفتنی است محمد علی پیران بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران، شاغل در لیگ والیبال ترکیه و یکی از فعالان در امر استعدادیابی و پرورش بازیکن در این شهرستان به همراه صادقی دبیر هیات دیلم در این بازدید و نشست حضور داشتند.

یوسف نیک اختر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *