منوی دسته بندی

خبرنگاران هیئت والیبال استان بوشهر تجلیل شدند

رئیس هیئت والیبال استان بوشهر گفت: چهار تن از خبرنگاران فعال این هیئت به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیئت والیبال استان بوشهر، حسن بازدرهوا در این آیین اظهار داشت: خبرنگاران همواره یکی از ارکان اصلی در پیشبرد و موفقیت‌های هر مجموعه محسوب می‌شوند که هیت والیبال استان نیز توانست به خوبی این ظرفیت را به کار بگیرد.
وی بیان کرد: خبرنگاران همچنین به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه همواره می‌توانند با گزارش نارسایی ها و مشکلات زمینه را برای حل آنها فراهم کنند.
بازدرهوا اظهار داشت: فرارسیدن ۱۷ مرداد فرصت مناسبی است تا از از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران تجلیل و خدمات صادقانه آنان پاس داشته شود.
وی ادامه داد: هیئت والیبال استان بوشهر این روزها به دلیل وضعیت بحرانی کرونا برنامه های اصلی خود را متوقف کرده ولی به محض بهبود اوضاع مدنظر اطلاع رسانی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی انجام خواهد گرفت.
در این آیین که با حضور آقایان عادل کشاورز دبیر هیات، محمد حسن بهرام پور مسئول کمیته ورزش روستایی و احمد شیرزاد خزانه دار هیئت استان برگزار شد با اهدا لوح از امیر حسینی، عبدالصمد شهریاری، عادل بلوکی و صادق ابراهیمی و کوروش امینی به عنوان خبرنگاران فعال هیات والیبال استان بوشهر تجلیل شدند.

یوسف نیک اختر وب‌سایت

یک نظر

  • Wow, marvelous blog layout! How long have you been running a blog for?
    you made blogging look easy. The overall look of your web site is wonderful, let alone the content!
    You can see similar here dobry sklep

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *