منوی دسته بندی

اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۶ سال در خارگ آغاز شد

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال استان بوشهر؛ حسن بازدرهوا اظهار داشت: چهارمین دور از اردوی تیم والیبال دختران زیر ۱۶ سال با حضور ۲۰ ملی پوش زیر نظر فاطمه شعبان خمسه آغاز شده تا این تیم مهیای حضور مقتدرانه در مسابقات آسیایی چین شود.

وی بیان کرد: وجود زیرساخت و امکانات مناسب در جزیره خارگ همراه با شرایط آب و هوایی مشابه با مکان برگزاری مسابقات آسیایی منجر شده تا این جزیره باستانی در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس میزبان تیم ملی باشد.

بازدرهوا ادامه داد: در این اردو علاوه بر فاطمه شعبان خمسه سرمربی، افسانه شکوهی‌فر سرپرست، بهاره نیازی و مهدیه خواجه کلایی مربیان، فاطمه ایدلخانی و اکرم داودی مربیان اردوی چهارم، فهیمه مهلوجی بدنساز و اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۶ سال را همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت والیبال استان بوشهر تصریح کرد: این هیئت از بدو ورود تیم ملی به استان بوشهر برنامه ریزی جامع و کاملی انجام داده تا تیم ملی اردوی جزیره خارگ را در نهایت کیفیت برگزار کند.

وی افزود: در تداوم مسیر پیشرفت فرایند والیبال در استان بوشهر میزبانی تیم‌های ملی بدون تردید به تجربه اندوزی بازیکنان هم استانی نیز کمک شایانی می‌کند.

بازدرهوا یادآور شد: استان بوشهر در این چند سال موفق شده خود را به عنوان قدرتی بلامنازع در رشته والیبال ساحلی معرفی کند که حضور تیم‌ها و داوران شایسته استان در رقابت‌های بین المللی، قهرمانی پارس جنوبی و رتبه سوم پیکان در پایان نیم فصل خود نشان از جایگاه ارزنده این استان در این رشته پرطرفدار است.

وی افزود: این استان در بخش والیبال سالنی نیز در رده‌های پایه و حتی بزرگسالان با تمرکز بر آموزش با حضور چهره‌های مطرح کشور همانند مصطفی کارخانه، فرهاد ظریف و علیرضا نادی در حال پشتوانه سازی در این رشته است.

بازدرهوا اظهار کرد: بعد از رسیدن استان به جایگاهی ارزنده در رشته والیبال ساحلی، بسیار خوش بین هستیم تا با وجود چهره‌های مستعد و با سابقه حضور در تیم‌های خارجی همچون عرفان غلامی و محمد علی پیران بتوانیم در سطح اول کشور نیز حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: در این مسیر مجموعه هیئت والیبال با اتحاد، همدلی و بهره گیری از خرد جمعی و بویژه پیشکسوتان برنامه‌های مدونی برای اعتلای والیبال استان مدنظر قرار داده است.

ادمین سایت

نظرات بسته شده است.